Byggahus.se
Har ett Fristadsbälte modell denna. Skulle vilja ha en bra ficka/hölster till min skruvdragare. Var köper jag en bra?

AK-1832.jpg

Jag köpte ett bra hölster till min dragare på Sjögrens Järn (Tools) i Västra Frölunda, Göteborg. Det är ett Bahcohölster så det finns säkert lite varstans.

Lycka till!
Ronnie

Hittade hos Fristads nu .
Perfekt

FR53631-65.jpeg

Suhagg skrev:
Hittade hos Fristads nu .
Perfekt

[bild]
Ett sådant har jag och enda problemet är att det blir jobbigt att ha både hammare och skruvdragare på höger sida.
Har lärt mig att hänga hammaren på vänster sida istället nu för tiden...

DeWalt har ett hölster D5120. Har nyss köpt det men där går både små och stora skruvdragre ner. Även min 36 voltare. d^_^b

Nån som kollat Stanleys fat max som bla sälj hos Classe för 199:-.

Suhagg skrev:
Hittade hos Fristads nu. Perfekt
Det finns i två storlekar så kolla vilket som passar skruvdragaren bäst.

Fnularn skrev:
Nån som kollat Stanleys fat max som bla sälj hos Classe för 199:-.
Den såg ok ut. Ska hålla mig till samma märke och färg. Måste ju färgmatcha :D

ACME skrev:
Det finns i två storlekar så kolla vilket som passar skruvdragaren bäst.
Tack. Ska ta med dragaren till butiken :cool:

Jag köpte ett makita hölster, måste ju ha samma märke som på dragaren. Sitter på vänster sida och hammaren på höger. Det plus fickorna fulla med en massa annat... När jag har skruvdragaren och allt annat på mig hela dagarna på jobbet så brukar jag få ont i höften :( Sambon orkar knapp lyfta mina byxor, hon kan inte förstå hur jag kan gå runt så...

thewolf skrev:
Jag köpte ett makita hölster, måste ju ha samma märke som på dragaren. Sitter på vänster sida och hammaren på höger. Det plus fickorna fulla med en massa annat... När jag har skruvdragaren och allt annat på mig hela dagarna på jobbet så brukar jag få ont i höften :( Sambon orkar knapp lyfta mina byxor, hon kan inte förstå hur jag kan gå runt så...
Om du kör med vanliga midjebyxor, testa ha ett par breda hängslen som stöd för att avlasta höfterna om du inte redan har det.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.