Skall plåten på nocken gå omlottt på detta sätt i mötande ränndalsplåtar?

• En digitalkamera visar en förhandsgranskning av ett fotografi med godis på skärmen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild visad på en Canon kamera LCD-skärm, hål i rostigt material, gräs reflekterat spegelvänt.
    Skapa konto
Absolut rätt då de är falsade.(y)

Noramasen Noramasen skrev:
Absolut rätt då de är falsade.(y)
Men på första bilden när man förstorar ser det ju sprucket ut

Svårt att se var det spruckit, jag skulle nog vilja ha en förstoring eller annan bild.

Svårt att se var det spruckit, jag skulle nog vilja ha en förstoring eller annan bild.
Närbild, otydlig, metallfolie med veck, oidentifierbart bakgrundsföremål, oskarp, möjligtvis mat eller köksmiljö.
Skapa konto

Jag kan fortfarande inte se någon spricka utan bara ett veck som måste till för att få vinklarna när man viker upp falserna.

Jag kan fortfarande inte se någon spricka utan bara ett veck som måste till för att få vinklarna när man viker upp falserna.
Tack men jag tycker det ser ut som trasig plåt och jag tycker se svart under i ena hörnet om det är takpapp men som sagt jag vet inget om plåtarbete

Jag misstänker att du inte tagit bilden på nära håll och därför systemkameran, för att komma närmare och därav det lilla skärpedjupet. Det som ser svart ut är nog inget annat än en skuggning(y)

Jag misstänker att du inte tagit bilden på nära håll och därför systemkameran, för att komma närmare och därav det lilla skärpedjupet. Det som ser svart ut är nog inget annat än en skuggning(y)
Det är ju uppklippt men skall det vara så får jag vara nöjd . Tack

Jag ser inte att den ska vara uppklippt då det inte är så skarpa konturer som det blir vid klippning. Och är det denna linje intill så är det ett resultat av ett veck.
Närbild, silvrig förpackning med röd linje, struktur och reflektioner, suddig bakgrund.
Skapa konto

Och det bevisas av det man ser från andra sidan.
Canon-kamera visar bild på skärm, ruttet löv, inställningsdetaljer synliga.
Skapa konto

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.