Hej,
Nu när vårsolen tittar fram så har det blivit enklare att hitta saker som man stör sig på. Såg följande idag på vår bänkskiva som är ett halvår gammal.
Har inte sett detta innan, och vi har aldrig ställt något i det hörnet, eller vart i det hörnet öht.
Vad kan detta bero på? Det går inte att tvätta bort med såpa och vatten. Det ser nästan nerslipat ut. Det va dock inget vi tänkte på när vi fick skivan i somras, så jag förstår inte riktigt vart de kommer ifrån.
Finns det något kan man göra?
Nu när vårsolen tittar fram så har det blivit enklare att hitta saker som man stör sig på. Såg följande idag på vår bänkskiva som är ett halvår gammal.
Har inte sett detta innan, och vi har aldrig ställt något i det hörnet, eller vart i det hörnet öht.
Vad kan detta bero på? Det går inte att tvätta bort med såpa och vatten. Det ser nästan nerslipat ut. Det va dock inget vi tänkte på när vi fick skivan i somras, så jag förstår inte riktigt vart de kommer ifrån.
Finns det något kan man göra?
Hej,R Ryttarnn skrev:
Köpte den på IKEA så tvivlar på att det finns något speciellt att köpa från dem, inte enligt deras underhållsinstruktioner i alla fall.
Vad menar du med en femhörning?
Har det funkat bra för dig med fönsterputs? Detta känns mer som repor än smuts, så vet inte om det hjälper.
denna har vi,L lillespillevinken skrev:
den här är för svåra fläckar, man ska tydligen använda denna en gång om året. Typ någon ytbehandling också om jag förstod det rätt. Kolla https://www.jetstone.se/produkt/jetstone-cleaner/ därL lillespillevinken skrev: