Har kollat på ett side by side kyl/frys från LG, det står att det har en "färg" som heter titanium silver.
Vi vill egentligen ha ett i rostfritt men det finn typ inga utan ismaskin, min fråga lyder egentligen hur mycket skiljer sig dessa två "färger" åt egentligen.
Den skall stå ganska långt ifrån ugn och micro som är i rostfritt, så lite avvikelser gör ju inget.

Vi har en side by side från LG med ismaskin och sen resten i rostfritt.. Funkar hur bra som helst, jag var också lite rädd för nyansskillnaden med det är inget problem.. Det lovar jag dig.

Titanium är LG unika med och det är inte rostfritt, utan väldigt matt grå med stålkaraktär

gör väl inget om det inte står precis vid andra rostfria prylar men tänk på att hur ljuset faller i rummet påverkar hur man uppfattar nyanserna, rostfritt o liknande i synnerhet.

lånar tråden lite är det någon mer än jag som tycker dessa låter som ett rea plan ... våran låter som satan tekniker kollat på den säger att dom e lite högre än vanliga då dessa frostar av sig automatiskt mm . shit tänk om man viste det innan man la ut 12000 kr e det någon mer än jag som tycker dom låter

Det är faktist det skåpet jag köpt, och det är mycket snyggare i "verkligheten" än på bilderna på nätet. Den är så väldigt ljus på dom bilderna, kommer att lägga ut lite bilder på mitt kök lite längre fram när det är klart.

Jag är oxo sugen på ett LG skåp utan ismaskin. Låter de verkligen mycket? I faktabladet står det ju 40 decibel utan ismaskin. För ett Siemens side by side är siffran 45 decibel. Någon som har erfarenhet?

Vi tänkte oxå köpa ett skåp utan ismaskin men det var tur vi la till lite extra riksdaler för ismaskinen är det bästa med hela köket. Om man stör sig på det lilla ljudet som kommer från kylen/frysen så är man enligt mig ganska lättirriterad.
Ett kanonskåp för en bra peng..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.