3 340 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Sänkt pris på Classes sågstativ!
Medlem
· Västra Götaland
· 89 inlägg
www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=21569159
Köpte ett själv idag, har använt dewalts originalstativ en hel del med min 707:a, som hemmasnickare känns dock 598:- mer lagom...
Köpte ett själv idag, har använt dewalts originalstativ en hel del med min 707:a, som hemmasnickare känns dock 598:- mer lagom...
Jalla va bra! Lättare att motivera detta stativ, framför Bosch GTA 3700 för 2495:-, nu i varslens tider.
Nej, det är inga hjul på stativet. Jag har själv en 8S monterad på ett sådant stativ, vilket fungerar alldeles utmärkt. Fästena är (förstås) skruvade i sågens bottenplatta, men dessa lossas enkelt från stativet med de två handtagen - dra i dem och lyft av sågen från stativet. Tar typ två sekunder...Nimajneb skrev:
Nackdelen med Classes stativ är vikten. Hade jag behövt kånka runt på det hade jag nog sett mig om efter något annat.
jag har deras stativ med hjul på. Tycker det är smidigt, lättare att ta fram och ställa undan. Lite rapplig kvalitet, men för det priset tycker jag det är ok, helt klart värt det för en hemmapulare tycker jag.
Kan meddela att jag köpte detta bord hos Classe. Med en rabattkupong på 50:- (Wrapp) så köpte jag det för 650:- vilket jag tycker är ett väldigt bra pris för bordet. Stabilt och rejält bord med bra snabbfästen till sågen.
Jag skulle rekommendera det om någon undrade.
Jag skulle rekommendera det om någon undrade.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Betalat handpenning för hund, sänkt pris i annons efter betalning
Juridik -
Sänkt pris på nyproduktion efter köp.
Juridik -
Nu drabbas södra delen av svergie av höga elpriser pga sanktionerna mot ryssland.
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Begränsingskabel till robotklippare kraftigt prissänkt
Robotgräsklippare -
Sänkt pris på Börje Salmings hus
Artikelkommentarer