Byggahus.se

Samlingstråd för Worx Landroid 2015 modeller

1. ekaa88
    Husägare · Nivå 11
    Men även dessa är för stora för dig att skriva ut? Hade gärna velat köpa av någon som har vettigt material att printa i men alla jag pratat med vill, enligt mig, ha sjuka summor betalt

2. L
    Medlem Nivå 5
    Nä, plupparna kan jag skriva ut 49 i taget, men då blir det i PLA, osäkert hur det håller i längden. Pm om intresse finns.

3. E
    Medlem Nivå 4
    Läs från #2720 så får du nog svaret angående ett klockbatteri som behöver bytas.

4. ekaa88
    Husägare · Nivå 11
    Har läst det, men verkar ju som att mer ska fela då, som att den ska tappa tid och datum etc. Allt sånt funkar dock fortfarande.

5. E
    Medlem Nivå 4
    Jo, det är bara att avvakta.
    Allt går stegvis, precis som människans hälsa...:cool::cry:

6. P
    Medlem Nivå 6
    Tjena,

Filen verkar inte ligga kvar längre. Kan du slänga upp den igen?

7. P
    Medlem Nivå 6
    Jag har en WG791E och efter att jag bytt blad på den fick jag Blade Disc Blocked. Pratade med supporten och de sa att jag får skicka in den. Provade att skruva av hela skivan som bladen sitter fast i och under den finns en metallkopp, den skruvade jag loss med en mutter i mitten också. Gjorde rent lite, skruvade ihop och nu funkar den igen. Puh. Bra att veta om någon annan får samma problem.

Har inte gjort rent klipparen sedan jag köpte den ny 2015. Kanske är dags :) Ser ut som den kört rally i lera :)

8. F
    Medlem Nivå 2
    Såg detta först nu.
    Kan lägga upp den igen, skall bara komma ihåg det när jag är hemma ;)

9. P
    Medlem Nivå 6
    Hemma nu? :) Om du har möjlighet att ladda upp filen igen så hade jag uppskattat det.