Byggahus.se
  1. Hur mycket el förbrukar du? Jämför med andra

Saltad faktura? Ja eller Nej? Snälla hjälp.

Status:
Stängd
  1. Spjuvern
    Bannad · Västernorrland · 17 inlägg

Spjuvern

Bannad
    Ja, jag vet vad ett troll är och jag har läst tråden. Jag driver ett eget forum och är moderator för två andra. Och det har blivit lite av en fluga av att skrika "TROLL", med VERSALER, om man inte håller med någon. Det finns lika många åsikter som människor, troll är faktiskt en minoritet.

2. hantverkare1
    Medlem · Nuevo Estockholmo · 3 485 inlägg

hantverkare1

Medlem
    Det här handlar ju inte om att gapa troll för att man inte håller med någon.

Ts har kommit med så många olika påstående så man blir helt snurrig. Jag har tappat räkningen på hur många gånger han ändrat historien osv

Jag är övertygat om att han driver med oss.

Ts verkar vara en riktig spjuver :)

3. Kalle Johanson
    Medlem · Östergötland · 90 inlägg

Kalle Johanson

Medlem
    Bra så! Mata nu, kvällen är ung.->

• Laddar…
  4. hantverkare1

hantverkare1

Medlem
    Ts måste komma tillbaka

• Laddar…
  5. Kalle Johanson

Kalle Johanson

Medlem
    Vem är spjuvern då tror du?:)

6. I
    Medlem · 1 286 inlägg

Ingper

Medlem
    Men nu har vi ju inte skrikigt "troll" bara för att vi inte håller med, utan av helt andra anledningar. Nämligen tydliga bevis. Det handlar ju inte om åsikter som du påstår.

Märkligt förresten att du hoppar in nu och med sådan kraft, precis när upplösningen kommit och precis då TS verkar ha dragit sig tillbaka. Dessutom som den enda härinne som inte verkar ha förstått poängen, med kängor både mot den ena och den andra....

Nyfiken fråga - vilket är ditt egna forum (en länk kanske) och i vilka forum är du moderator ?

7. N
    Medlem · Östergötland · 154 inlägg

Nidhögg

Medlem
    Kan du inte dra ihop lite screenshots på dessa forum?
    Har ju en annan här som var snitsig med det, kanske vi kan fortsätta med dina alster? ;)

8. M
    Anonym

MaxPax

Anonym
    Ja vem kan det vara som registrerade en ny användare nästan på minuten efter TS sista inlägg och snabbt svarade i två trådar innan inhopp i denna?

LOL

• Laddar…
  9. I
    Medlem · 1 286 inlägg

Ingper

Medlem
    Om det är Spjuvern själv på sin avatarbild så är han ovanligt duktig på svenska för att inte vara svensk:
    http://www.goodreads.com/author/show/9355.Dean_Koontz

Jag vill också veta vilka forum, det verkar ju vara något intressant att kanske vara med på !

10. Spjuvern

Spjuvern

Bannad
    Oj... Nu jävlar körde jag tydligen in en en pinne i ett getingbo iaf. Eller i ringen om ni så önskar.
    Mitt namn är Nicholas, kallas för Nicke eller Spjuvern, och ni kan läsa mer om mig på min sida: nimac.se. Jobbar som taxiförare och knäcker extra som tatuerare. Är ett stort fan av Dean Koontz och gillar lössnus och Timrå IK. Det är bara att fråga på om ni undrar något mer! :-D Så där har ni min presentation! Ett litet välkommen till forumet kanske någon önskar? ;-)

11. hantverkare1

hantverkare1

Medlem
    Välkommen!

12. I
    Medlem · 1 286 inlägg

Ingper

Medlem
    Du fick ju ett välkommen efter ditt första inlägg i tråden ;). Men du lägger kanske inte upp för stora famnen genom att hoppa in i en tråd och svinga med storsläggan innan du fattat vad det handlar om....

Nej, du körde inte pinnen i ett getingbo. Det är bara som du tror. Du missade faktiskt totalt med pinnen, vilket vi försöker tala om för dig. Men som sagt - välkommen in. Och läs gärna tråden ett par gånger till, så kanske du till sist har lika roligt som vi haft det !

13. Kalle Johanson

Kalle Johanson

Medlem
    Jag har inte klickat men jag förutsätter att dina modererade forum nämns på 'din' sida.

14. Spjuvern

Spjuvern

Bannad
    Tack för era välkomnanden! Jag är inte ny på forumet utan har varit med sedan "dackefejden" med en hel del diskussioner, fast under två andra användarnamn. Meningen med forumet är väl att vi ska ha roligt och dela kunskaper och erfarenheter med varandra, inte att trycka ner någon i skosulorna? Nu vet ni vet vem jag är iaf, trevligt att råkas, kaffe finns i köket! :) ( Och den som medvetet mobbar eller trycker ner någon annan vill jag inte ens ha en diskussion med. )

15. M
    Anonym

MaxPax

Anonym
    garaget.org är enda forumet länkat till på den sidan förutom byggahus

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.