1 621 944 läst ·
14 580 svar
1622k läst
14,6k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Jag köpte en av Toshibas bättre modeller. En region 1 spelare som var ombyggd till regionsfri. Så att den alltid skulle kunna spela upp region 1 filmer oavsett vad för regionsskydd dom hittade på.Tokslut skrev:
Det kom väl ett till hinder som var inbyggd i "filmen/skivan" som jag inte kommer på vad den kallades, men det vart inget av med det förutom en storfilm som inte gick att kolla på.N Niq skrev:
Dom började ju försöka hitta på sätt så dom inte fungerade i regionsfria spelare. Men sen tog ju internet och nedladdning över istället så det var ju ingen mening att för bolagen att lägga pengar på att utveckla nya spärrar.Tokslut skrev:
Ja du svarar så bra så jag inte ens behöver tillägga nåt, ost och klägg gör det bättre.L L Jan skrev:Kasst och billigt nötkött från mjökkor i plastförpackning i kyldisken i lågprisbutiken för 69:95 kr/kg med medlemsrabatten inkluderad (max 3 per hushåll) blir så klart rätt gott med dubbel ost och annat klägg på, stämmer. För Tacos perfekt, för några påsar krydda gör att allt smakar krydda.
På tal om sånt som fanns förr och inte nu.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 219 inlägg
Jag gråimporterade iPhone 1 till kompiskretsen och jailbreakade dessa samt tog bort låsningen till AT&TA atomlab skrev:
Det var sjukt hur långt före allt annat dessa telefoner var när de kom, kändes som en liten bit framtid i handen och det var det ju också 🤷🏻♂️
Började prata med frun om kläder vi haft och hur vi såg ut när vi var unga. 80-talets mode skiftade och var ibland snyggt, ibland hemskt.
80-talet började med benvärmare och stentvättade jeans och slutade med midjekorta kavajer gigantiska axelvaddar.
Frisyrerna på den tiden var ett kapitel för sig och det var nog dem som var orsaken till den tidens klimathot: Ozonhålet.
Musiken var emellertid bra detta årtionde som man ibland glömt bort att det fanns.
80-talet började med benvärmare och stentvättade jeans och slutade med midjekorta kavajer gigantiska axelvaddar.
Frisyrerna på den tiden var ett kapitel för sig och det var nog dem som var orsaken till den tidens klimathot: Ozonhålet.
Musiken var emellertid bra detta årtionde som man ibland glömt bort att det fanns.