Telia Anita Nummerpresentatör.
Kunde stå och glo på displayen när telefonen ringde och bara fascineras över att den där manicken kunde klura ut vem det var innan man svarade. Den visade även nummer som hade ringt när man inte var hemma. Helt galet. Det var liksom framtiden innan framtiden, ungefär som AI upplevs nu. Magiskt och förtrollande.
Telia Anita Nummerpresentatör.
Kunde stå och glo på displayen när telefonen ringde och bara fascineras över att den där manicken kunde klura ut vem det var innan man svarade. Den visade även nummer som hade ringt när man inte var hemma. Helt galet. Det var liksom framtiden innan framtiden, ungefär som AI upplevs nu. Magiskt och förtrollande.
Inget magiskt. Nummret skickades modulerad precis som data skickades till ditt modem förr
Inget magiskt. Nummret skickades modulerad precis som data skickades till ditt modem förr
1993, när Anita lanserades och Televerket bytte namn till Telia, fanns inte ens ordet modem i mitt ordförråd, det kom lite senare på 90-talet för min del 😂
1993, när Anita lanserades och Televerket bytte namn till Telia, fanns inte ens ordet modem i mitt ordförråd, det kom lite senare på 90-talet för min del 😂
Själv fick man modem någon gång i mitten på 80 talet och då är jag ändå född 80 blankt
Fan vad du sabbar för oss alla som alltid trott att det var ren magi. Menar du att numret verkligen fick plats i två jättetunna koppartrådar??? Nej jag tror inte på dig! Så hemskt kan det inte vara?! Nej jag fortsätter allt att tro på magi och du kan gå och tugga potatisskal någonstans!
Fan vad du sabbar för oss alla som alltid trott att det var ren magi. Menar du att numret verkligen fick plats i två jättetunna koppartrådar??? Nej jag tror inte på dig! Så hemskt kan det inte vara?! Nej jag fortsätter allt att tro på magi och du kan gå och tugga potatisskal någonstans!
Anders kommer inte att tugga några potatisskal om du inte kan ge ett bra förslag på passande vin att dricka till.
Nu följer jag inte slaviskt tråden som jag startade, men kanske har avlutade möbler varit uppe. Det var väldigt poppis förr, nu är det ganska dött, om jag inte
Nu följer jag inte slaviskt tråden som jag startade, men kanske har avlutade möbler varit uppe. Det var väldigt poppis förr, nu är det ganska dött, om jag inteVisa bilaga 731322 har helt för mig. Saknar avlutade trähandtag!!!
Lutade eller inte, furumöbler har haft sin storhetstid. ...Säger han som har ett lutat köksbord.
Gör din egen marmelad. Det är busenkelt. Köp pomeranser när de finns att tillgå - det är bara en kort tid i slutet på februari, början på mars. Du kan få ett recept av mig om du är intresserad.