Byggahus.se
Fyra elverktyg på trägolv; färgsprutan P620, dyckertpistol R18N18G, handöverfräs R18TR och skruvdragare R18DD7.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Säljer nu av några favoriter. Priserna är satta med omtanke, så pruta bara om du kan motivera. Tack för förståelse!

En knappt använd gul och svart färgspruta av modellen P620 med alla originaldelar utspridda på ett trägolv.
Skapa konto

Färgspruta P620 - Som ny! Endast provad väldigt, väldigt snabbt och sedan noga rengjord. Alla originaldelar ingår.
Nypris: 1295
Mitt pris: 900

Dyckertpistol av märket RYOBI AirStrike, plus extra tillbehör som noskydd och dyckertband, på trägolv.
Skapa konto

Dyckertpistol R18N18G - Väldigt bra skick. Använd under ett kort projekt med att sätta upp panel och socklar. Ett extra nosskydd och en bälteskrok ingår, + några band dyckert i olika storlekar som gåva.
Nypris 2495
Mitt pris: 2000

Handöverfräs och tillbehör ordnade på trägolv: övningsanvänd fräs, spännhylsor, frässtål, sidoanhåll, nyckel.
Skapa konto

Handöverfräs R18TR - bra skick! 6 och 6,35 mm spännhylsor, 1x frässtål, sidoanhåll och nyckel ingår.
Nypris: 1295
Mitt pris: 900

Ryobi skruvdragare i grönt och svart ligger på ett trägolv, modell R18DD7 med bälteskrok.
Skapa konto

Skruvdragare R18DD7 - väl använt skick! Ser aningen misshandlad ut men går såklart som en klocka fortfarande. Detta är den senaste borstlösa modellen. Bälteskrok ingår. Hittar ej den (värdelösa) dubbelsidiga originalbitsen som kom med, lägger istället till 4 kvalitétsbits.
Nypris: 1395
Mitt pris: 700

RYOBI 6mm Router Bit Set, fem delar, varav fyra fräsar och en saknas, presenterat på ett trägolv.
Skapa konto

Frässtålset RAKRBS5 - Bra skick, men en saknas! Sparsamt använt annars, tror att två av dem är helt orörda.
Nypris: 299
Mitt pris: 150

Allt i annonsen, vid snabb affär = 4200kr

Allt sålt!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.