Hej
är nu dax för att investera i en robotdammsugare .
jag har börjat kika på Dreame L10s Ultra
Den har dockningstation med tömning och mopp vilket jag är ute efter
någon som har några erfarenheter av denna modell ? eller råder mig till att köpa någon likvärdig?
Räcker det att lägga runt 5 -8000 kr för en dammsugare ?

tack på förhand

Har haft den en vecka nu men det är gen 2 som har mera sugkraft, tror det är enda skillnaden. Den verkar fungera som förväntat, ren och fint blir det. Undvik lösa kablar och tunna mattor med hörn som står upp. Vi har lite tjockare sköna mattor i sovrum och de verkar den klara. Finns billiga förbruknings tillbehör på Amazon, vet inte om de duger men värt att testa. Skönt att få städat under sängen utan att krypa på golvet! Bakom dörrar får man göra en manuell insats eftersom den inte kan stänga och öppna.

Tack för svar men då verksr den fungera bra generellt👍 får kolla skillnaden mellan gen 1 & 2😉

Tycker det räcker med 5000. Har en Roborock q5 pro som funkar bra.

Om du har flera våningar se till att dammsugaren kan hantera det. Även rum som inte nås av dammsugaren även om de är på samma våning kan hanteras som en egen våning.

P Pin skrev:
Tycker det räcker med 5000. Har en Roborock q5 pro som funkar bra.

Om du har flera våningar se till att dammsugaren kan hantera det. Även rum som inte nås av dammsugaren även om de är på samma våning kan hanteras som en egen våning.
Tack för ett bra tips! Kollar det direkt så jag har 2 plan

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.