P
Nån som vet om man kan köpa reservdelar till black & decker maskiner?
hittade just inget på den svenska sidan.

fick hem en ny el häckklippare "GT510" för några dagar sen som jag tog hem ifrån tyskland,, men det tog inte lång tid förns drevena i den blev mer eller mindre släta :mad: gissningsvis har vi kört för hårt med den, den skulle ta 2 cm grenar ! vi körde max 1cm men det tålde den inte :(

tack på förhand

Redigerat:
Om du köpte den ny så borde du ha ett kvitto på den och skall då kunna lämna in den till service för bd garantirep.
Dom kommer säkert tjafsa lite men stå på då.
Eller maila bd och fråga.

P
tack för det svaret! har mailat dom nu men av tidigare erfarenheter av B&D så är dom inte så trevliga i mail sammanhang!

köpte denna för att se hur den var då jag stått o tittat på den på bauhaus. kostade runt 1000 lappen där har jag för mej. betalade bara 400kr ifrån tyskland så det är väll inte hela världen. men att den skulle gå sönder för så lite, näääe det får bli en stihl bensinare nu

P
Andy78 skrev:
Jag tror du går säker, EU har vissa fördear.
[länk]
dedär hade jag missat :D tack o bock

Återkom gärna och berätta hur det gick med ärendet.

Han kommer til å få den reparert, den går sønder en gang til og han sitter med en flunkende ny hvit og oransje stihl :D

P
fick svar ifrån B&d

Hej. Våra garantier gäller inom EU och inom länderna i det Europeiska frihandelsavtalet. Du reklamerar enklast till någon av våra auktoriserade serviceverkstäder. Dessa finner du under service på www.blackdecker.se Mvh

då e de bara att lämna in :D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.