Hej!
Jag har just flyttat till en lägenhet från 1969 där jag försöker förstå hur illa köket är i…jag gillar hur köket är gjort och jag skulle gärna vilja behålla stommarna och byta övriga saker (restaurera luckorna eller skaffa nya, ny bänk mm) men med tanke på hur det ser ut vid gängorna så kanske stommarna är i för dåligt skick?
Jag tycker det låter som att både stommar och köksluckor är gjorda sandwich style, dvs inte massiva.
Tacksam för synpunkter/hjälp!
Jag har just flyttat till en lägenhet från 1969 där jag försöker förstå hur illa köket är i…jag gillar hur köket är gjort och jag skulle gärna vilja behålla stommarna och byta övriga saker (restaurera luckorna eller skaffa nya, ny bänk mm) men med tanke på hur det ser ut vid gängorna så kanske stommarna är i för dåligt skick?
Jag tycker det låter som att både stommar och köksluckor är gjorda sandwich style, dvs inte massiva.
Tacksam för synpunkter/hjälp!
Redigerat:
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 027 inlägg
Du får ta ur gångjärnen och spackla med kemiskt trä eller plastic padding. Sen borrar du nya hål när det härdat.
Produkter som diskuteras: "träplugg"
Träplugg
Träpluggar är infästningskomponenter avsedda för användning i träkonstruktioner, och erbjuder ett attraktivt och funktionellt alternativ till spik eller skruv. Dessa cylindriska bitar av trä är särskilt populära inom möbeltillverkning och
Läs mer
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 027 inlägg
Produkter som diskuteras i tråden