2 035 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
Rekommendera arkitekt e.dy. för om- & tillbyggnad/renovering i Haninge?
Hej!
Fick inga svar på mitt första försök, så jag testar igen med lite nerkortad beskrivning:
Skulle gärna vilja ha rekommendationer på tänkbara arkitekter e.dy. som skulle kunna hjälpa oss med vårt hus, från idédiskussioner/lösningsdiskussioner till färdigbyggt. Det är en hel del olika ändringar och tillägg som vi vill göra.
Villan finns i Haninge, Vendelsö, Lötkärr.
Vi värdesätter primärt god kommunikation, tydlighet, kompetens och effektivitet.
Fick inga svar på mitt första försök, så jag testar igen med lite nerkortad beskrivning:
Skulle gärna vilja ha rekommendationer på tänkbara arkitekter e.dy. som skulle kunna hjälpa oss med vårt hus, från idédiskussioner/lösningsdiskussioner till färdigbyggt. Det är en hel del olika ändringar och tillägg som vi vill göra.
Villan finns i Haninge, Vendelsö, Lötkärr.
Vi värdesätter primärt god kommunikation, tydlighet, kompetens och effektivitet.
Denne arkitekt har ritat mitt lilla hus och jag är sååå nöjd med resultatet - efter 13 år!Hemmakatten skrev:
Arkitektkontoret var delaktig från första ideskissen fram till dess jag flyttade in i huset. Det var mycket värt!
Redigerat:
Liknande trådar
-
Bygglovsarkitekten rekommenderar avslag på förhandsbesked.
Bygglov -
Rekommendera arkitekt i Jönköpingsområdet
Frågor och svar om arkitektur -
Rekommendera inredningsarkitekt Göteborg?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Kan någon rekommendera en arkitekt i Borås?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Någon som kan rekommendera en arkitekt i Borås?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design