1 832 läst ·
43 svar
2k läst
43 svar
Quiz: Var ligger huset?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
Quiz: Var ligger huset? https://www.byggahus.se/quiz/425-var-ligger-huset
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Ha ha. Noll koll.
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (9%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (9%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer (76%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer (38%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 816 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 816 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer (96%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Det var ju inte så dåligt gissat 😀
Det var ju inte så dåligt gissat 😀
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 86% som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Kul quiz.
Funderade länge över byggnaden som var från Indien (jag gissade Turkiet) för så ser det ut på många ställen runt om i världen.
Kul quiz.
Funderade länge över byggnaden som var från Indien (jag gissade Turkiet) för så ser det ut på många ställen runt om i världen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer (15%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Friskt gissat.
Friskt gissat.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 174 andra personer (86%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (1%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
🤔
🤔
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer (15%) som har gjort quizet "Var ligger huset?"
Haha! Det var inte lätt!!
Haha! Det var inte lätt!!