8 116 läst · 147 svar
8k läst
147 svar
Quiz: Vad kan du om hemautomation?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 977 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Enklaste quizet för mig hittills

Enklaste quizet för mig hittills
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 371 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 373 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 001 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 014 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 016 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
För att kunna så lite om automation och smarta hem som jag gör så gick det förvånansvärt bra.
För att kunna så lite om automation och smarta hem som jag gör så gick det förvånansvärt bra.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 019 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 022 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Elektroniktokig
· Västra Götaland
· 671 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 023 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 186 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 186 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 386 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"
Elektriker, vad är det? Tror inte jag har sett nå sådant här hemma.T tompaah7503 skrev: