Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Quiz: Vad heter skruven?

1. Luddis_1
    Husägare · Stockholm · 970 inlägg

Luddis_1Premiumikon: Hand

Husägare
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 612 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

2. K
    Medlem · Stockholm · 1 inlägg

Kennli

Medlem
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 253 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

3. Matte001
    Medlem · 233 inlägg

Matte001

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 679 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

4. E
    Medlem · 1 inlägg

Elfströmsgardn

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 743 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

5. B
    Medlem · 2 inlägg

BearMaple

Medlem
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 340 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

6. H
    Medlem · 8 inlägg

Hallänning

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 797 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

7. F
    Husägare · 25 inlägg

Frasse99

Husägare
    Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 421 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

8. B
    Medlem · 9 inlägg

Baddarn

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 930 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

9. T
    Medlem · 3 inlägg

taatto

Medlem
    Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 997 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

10. T
    Medlem · 3 inlägg

taatto

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 220 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

11. Jan Wahlberg
    Medlem · 6 inlägg

Jan Wahlberg

Medlem
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 772 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

12. P
    Medlem · 10 inlägg

Pymma

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 368 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

13. J
    Medlem · Blekinge · 1 inlägg

JanneY

Medlem
    Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 102 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

14. T
    Medlem · Värmland · 7 inlägg

Tuffen-1

Medlem
    Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 110 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
    Inte så lätt som man tror ……!

15. J
    Medlem · 1 inlägg

jwkonstrktion

Medlem
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 902 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.