Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Quiz: Vad heter skruven?

1. KnockOnWood
    Grundstött · Halland · 28 182 inlägg

KnockOnWoodPremiumikon: Hand

Grundstött
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 605 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
    Övning ger färdighet :geek:

2. KnockOnWood
    Grundstött · Halland · 28 182 inlägg

KnockOnWoodPremiumikon: Hand

Grundstött
    Nej inte alls, tre andra var ju sämre!

• Laddar…
  3. Papphammar666
    Medlem · värmland · 778 inlägg

Papphammar666

Medlem
    Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

4. P
    Medlem · 1 inlägg

Pierre Blank

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 685 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

5. T
    Medlem · 109 inlägg
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 518 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Klurigt!

6. L
    Medlem · 5 inlägg

Lanz

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

7. F
    Medlem · Västra götaland · 7 526 inlägg

fsn

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 785 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

8. Q
    Medlem · Norrbotten · 213 inlägg

quattro1

Medlem
    Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 334 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

9. I
    Medlem · 1 inlägg

Iwcg

Medlem
    Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 233 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

10. K
    Medlem · Stockholm · 11 inlägg

KentaBro

Medlem
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 903 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

11. D
    Medlem · 1 inlägg

David_.._

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 238 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

12. B
    Medlem · 2 inlägg

Bandana

Medlem
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 322 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

13. H
    Medlem · 1 inlägg

Hultstigen

Medlem
    Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 594 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

14. T
    Husägare · Stockholm · 4 313 inlägg

twoody

Husägare
    Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 509 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
    En chansning som gick hem

15. H
    Medlem · 12 inlägg

Hans9

Medlem
    Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 200 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.