2 975 läst · 31 svar
3k läst
31 svar
Quiz: Kan du rengöra altanen?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 120 inlägg
Quiz: Kan du rengöra altanen? https://www.byggahus.se/quiz/272-kan-du-rengora-altanen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Kan du rengöra altanen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer som har gjort quizet "Kan du rengöra altanen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer som har gjort quizet "Kan du rengöra altanen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer som har gjort quizet "Kan du rengöra altanen?"
Jag var förvånad så många som svarat fel på vissa frågor....
Jag var förvånad så många som svarat fel på vissa frågor....
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Åkte på ph värdet
Åkte på ph värdet
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 847 andra personer som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 9/10 rätt vilket jag får vara nöjd med i quizet "Kan du tvätta altanen?"
Svarade ”begränsa fuktupptag” på fråga 8 och det var man ju inte ensam om. Jag vet aldrig vad som är bäst på sådana frågor; att tänka för mycket eller för lite…
Svarade ”begränsa fuktupptag” på fråga 8 och det var man ju inte ensam om. Jag vet aldrig vad som är bäst på sådana frågor; att tänka för mycket eller för lite…