Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer (42%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Helt klart är konstruktörsyrket på väg bort. Kan själv.

Nissens
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer (72%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Lite ska man väl ha för att ha rivit i lite för många hus 😀

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 58 andra personer (74%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 5/8 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (3%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 6/8 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer (12%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Nu är man byggnadsingenjör också!

Z
Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer (40%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer (41%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer (43%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer (77%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

:) Full pott. Jag kanske ska bli snickare 😂

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.