4 301 läst · 171 svar
4k läst
171 svar
Quiz: Är du proffs på el?

Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 3 434 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 3 434 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer (65%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 171 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 171 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 216 andra personer (61%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
🍻
🍻
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 247 andra personer (61%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 122 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 251 andra personer (61%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
I ärlighetens namn vill jag dock för att upprätthålla min gubbgnälliga image hävda att detta quizet var ovanligt "lättgissat" jämfört med tidigare quiz. Ganska lätt att få 10 rätt vill jag påstå 🙄
I ärlighetens namn vill jag dock för att upprätthålla min gubbgnälliga image hävda att detta quizet var ovanligt "lättgissat" jämfört med tidigare quiz. Ganska lätt att få 10 rätt vill jag påstå 🙄
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 144 andra personer (29%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer (60%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Hobbysnickare
· Tidaholm
· 1 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer (1%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?" ” halvproffs ” vardagsanvändare, kopplar det jag har kunskap om.