På konsumentens sida
· 3 294 inlägg
Quiz: Är du proffs på el? https://www.byggahus.se/quiz/411-ar-du-proffs-pa-el
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (50%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 11/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (100%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Nybörjare 😎
Nybörjare 😎
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (40%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Va fråga 9 nåt skämt?
Va fråga 9 nåt skämt?
De tre sista frågorna bör nog ses över.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (6%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
DALI hade jag inte hört talas om, men det beror väl på att jag inte är proffs!?
Fråga 9 var ju felaktig ( fick markerat fel på korrekt svar), så jag räknar med att mitt resultat faktiskt är 9/10 !
DALI hade jag inte hört talas om, men det beror väl på att jag inte är proffs!?
Fråga 9 var ju felaktig ( fick markerat fel på korrekt svar), så jag räknar med att mitt resultat faktiskt är 9/10 !
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 6 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer (78%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Frågan om avsäkring har 2 likadana svarsalternativ.
Frågan om avsäkring har 2 likadana svarsalternativ.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer (78%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
⚡⚡⚡
⚡⚡⚡
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer (36%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"