Redigerat av moderator:
  • Gilla
lsundberg
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Farstatjej90
Jag fick 11/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (100%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Nybörjare 😎

• Gilla
  • Haha
GK100 och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (40%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Va fråga 9 nåt skämt?

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
De tre sista frågorna bör nog ses över.

• Gilla
NoiseMaker och 3 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag fick 11/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (100%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Nybörjare 😎
Blir det inte 110%? 🤔

D Daniel 109 skrev:
De tre sista frågorna bör nog ses över.
Jo, några frågor var lite o-korrekturlästa.

T.ex. fråga 9 med samma svarsalternativ först och sist:

• Diagram med tre svarsalternativ till frågan "Vad betyder avsäkring i ett elsystem?" med procentsatser 38%, 0%, och 63%.
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (6%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

DALI hade jag inte hört talas om, men det beror väl på att jag inte är proffs!?
Fråga 9 var ju felaktig ( fick markerat fel på korrekt svar), så jag räknar med att mitt resultat faktiskt är 9/10 !

Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer (78%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Frågan om avsäkring har 2 likadana svarsalternativ.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer (78%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
⚡⚡⚡

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer (37%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Hmm, chansade fel på frågan som hade två rätta svar...

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.