Bild på min 17 år gamla trotjänare…sviker mig aldrig när det skall demoleras 🥳 pluggat gamla duschbrunnen

• En gul borrmaskin på en byggarbetsplats med sten och gammalt duschbrunnslock synligt i marken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Spade bredvid demolerad duschbrunn fylld med grus och gamla rör.
    Skapa konto
Nämen titta här, här hade man varit snart och använt 6X120 skruv för att montera toan för 40 år sedan, lappat med silvertejp så länge. Gött nu behöver man laga det också sen 🥳🤣

• Röranslutning i ett golv med grus och bråte runtomkring, antyder gammal installation med behov av reparation.
    Skapa konto
  • Avloppsrör i golv, delvis täckt av silvertejp och omgiven av grus och jord, tydligt reparationsbehov.
    Skapa konto
  • Wow
  • Haha
Qaniel och 1 till
  • Laddar…
Idag har jag gjutit igen efter att ha lagat avloppet, hunnit med att olja ekskivorna samt handlat spirorör.mm till fläkten

• Nygjuten betongyta på golvet i ett rum med synliga avloppsrör och olika verktyg runt omkring.
    Skapa konto
  • Oljade ekskivor på tork efter behandling, placerade på en arbetsbänk i ett hemmagarage.
    Skapa konto
  • En nyligen lagad golvyta med avloppsrör synlig, omgiven av cement och grus. En orange hink står på sidan.
    Skapa konto
  • Gilla
Qaniel och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.