Pris på övervåning Villa Västervik

4k läst  1 svar

1. D
    Medlem Nivå 1
    --------------------------------------------------------------------------------
    Hej!
    Jag och min sambo planerar att bygga Villa Västervik utanför Linköping. Planerar i framtiden när behovet kommer att färdigställa övervåningen. Undrar nu hur mycket ni som gjort övervåningenhar fått lägga ut.

Jag vore hjärtligt tacksam om ni kan specifera tex, badrum,isolering,väggar ,dragning av el mm samt golv och tapet. I den mån ni kan annars vad slutsumman gick loss på och vad som ingick.

Så vi vet på ett ungefär vad det kommer att sluta på.
    Vill bygga ett stort sovrum med walking closet,badrum, litet allrum /datarum samt ett yttligare sovrum.Övervåningen är på ca 65kvm.

2. H
    Medlem Nivå 5
    Hej!

Har ett Mariannelund och vi är också sugna på att inreda där uppe. Mest för att vi vill ah ett riktigt badrum med ett bubbelbad. Toaletten där nere är inte mkt att hänga i julgranen. Speciellt inte då man har satt fönstret på fel ställe, hade det suttit på badrummets vänstra hörn så hade man ju iaf fått plats med en normalstor duschkabin... men nu när handfat, toalettstol och dusch ska samsas mot en vägg så blir det väldigt trångt..

Men men, är oxå väldigt intressade av vad det kan kosta i runda slängar med övervåningen. Dock vill vi göra så mkt själv. Dvs gipsa, tapetsera, snickra lister osv. Behöver bara fackfolk till sånt som vi inte klarar själv, där det är noggrann passform, el vvs etc...

/HEnrik

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: