Byggahus.se

Pris på kök typ Åraslöv?

1. Hannibal65
    Medlem · 9 inlägg

Hannibal65

Medlem
    nybliven medlem som snurrar runt och försöker få en prisbild på olika kök. De inlägg som jag hittat har varit från ca 2008 och det känns lite gammalt.

någon som kan hinta om ett pris på ett medelstort kök?

2. J
    Medlem · stockholm · 3 387 inlägg

JohanLun

Medlem
    Vi har nyligen köpt åraslöv, kan bara rekommendera, bra service och billigt sett till vad man får, dvs helt måttanpassat fullträkök... du har pm om vad vårt kostade...

3. Hannibal65
    Medlem · 9 inlägg

Hannibal65

Medlem
    Tusen tack

4. T
    Allvetare · Skåne · 332 inlägg

tpsoft

Allvetare
    Även jag är nyfiken på vad ett åraslövskök kostade. Har du möjlighet att pm:a mig med?

5. J

JohanLun

Medlem
    Jag har PM ni som var intresserade, skicka mig ett mail om ni vill ha info!

6. C
    Medlem · 1 inlägg

Charlie67

Medlem
    Hej!
    Helt ny i detta forum och kanske försent - men jag undrar också över pris för Åraslöv kök..

Vore tacksam för svar.

• Laddar…
  7. D
    Medlem · 608 inlägg

DFYD123

Medlem
    Jag är övertygad om att det är prisvärt och om jag inte blandar ihop det så tror jag dom har en leveranstid på ungefär 9 månader så vänta inte för länge med att beställa :)

8. J

JohanLun

Medlem
    Det ÄR prisvärt, i nivå med ett vanligt "märkeskök" av bättre klass fast allt är i massivträ och helt på millimetern skräddarsytt, dvs skåp och lådor fås exakt den bredd och höjd du behöver, inga passbitar eller konstiga lösningar när standard moduler från andra tillverkare inte passar.

Eller man kanske snarare ska säga att ett modul-spånskivekök från märkestillverkarna är dyrt och oprisvärt... ;).

• Laddar…
  9. G
    Medlem · 1 inlägg

Gårdskarlen

Medlem
    Är i startgroparna att köpa kök och har då tittat på åraslöv kök, som är väldigt fina och ligger nära vår gård och hade gärna fått en uppgift om vad jag kan förvänta mig för pris.

• Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.