Byggahus.se

Praktik/Lärlings Plats Stockholm

1. T
    Medlem Nivå 1
    Hej, Tänkte att jag skulle göra ett tappert försökt här inne :)

Varit här till och från under dom senaste åren för att lära mig om ämnet som jag tycker är intressant.

Jag går idag på Lernias El Utbildning för vuxna så passerat bäst före datum http://bhstatic.se/smilies/biggrin.gif

Jag har försökt att finna praktik plats/Lärling men det går inget vidare, Bor med Sambo på Vendelsö.

Tänkte kolla med er här inne om någon har möjlighet att ta emot mig eller vet något företag som kanske skulle vara intresserade av detta.

Har tidigare jobbat med Ventilations montage och bredbands installationer, mest som arbetsledare på slutet så har hantverkarbakgrund i botten.

Men som vi alla vet, säga att man kan och vissa att man kan är inte samma sak och komma till vissa är inte alltid så enkelt.

Frågar man inte får man inga svar så tänkte att jag skulle fråga er här inne.

Mvh

Niclas

2. D
    Medlem · Nivå 6
  3. T
    Medlem Nivå 1
    Kollat med dom eller Ekonomi chefen som tydligen har hand om sådant och dom har tydligen avtal med någon gymnasieskola som dom tar in ifrån.

Så gå den vanliga vägen in på Nymans gick tyvärr inge bra.

Var dom första jag ringde då det tar mig 5 min med bilen upp till dom från huset.