Byggahus.se
Vi har ett Himlekök och är väldigt nöjda, har svårt att tro att dom inte skulle kunna lösa detta.

Tack för svar och bilder! Precis sådär var det jag avsåg. Om det är massiv skiva eller masonit i sidorna spelar egentligen ingen roll som mitt kök ser ut kommer det heller knappt synas.

Om det är hela skivor eller reglat kommer antagligen inte heller spela någon större roll för underskåpen då det antagligen uteslutande kommer bli lådor där. Men fronten med en sammanhängande yta istället för separata skåp upplever jag ger en känsla att det är mer anpassat till rummet, även om det inte behöver vara fallet. Å andra sidan innebär det ju också att det blir mycket svårare att anpassa köket i framtiden.

Himelekök verkar väldigt duktiga! De gav också ett väldigt gott första intryck.

Jag hoppas på leverans av golv till det andra skadade rummet i veckan, där datorn normalt står. Det är inget kul och går långsamt att försöka cada på bärbara datorn med dess förhållandevis lilla och lågupplösta skärmen. När det finns en cad är det lättare att beskriva för tillverkarna hur jag tänker.

• Gilla
Björkebo Frösön
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.