Är det någon som har ett förslag på planlösning till min 2:a våning då jag skall börja inreda denna på mitt höner från älvsbyhus. Är det någon som har bilder ritningar eller dyligt?

håller på med ett höner.. vi valde att göra ett sovrum på ena gavlen.. 16m2 ca..
sen toa från sovrumets vägg till trappans kant.. 6.5m2 ca resten som ett stort allrum.. , dock med möjlighet att sätta upp en innervägg för ett sovrum på den gavlen också.. ska påpeka att vi valde med kupa..

en ganska simpel lösning.. men dock bra.. ;)

sanne78 skrev:
håller på med ett höner..  vi valde att göra ett sovrum på ena gavlen.. 16m2 ca..
sen toa från sovrumets vägg till trappans kant.. 6.5m2 ca  resten som ett stort allrum.. , dock med möjlighet att sätta upp en innervägg för ett sovrum på den gavlen också.. ska påpeka att vi valde med kupa..

en ganska simpel lösning.. men dock bra.. ;)

Vi har tänkt oss precis samma sak... funderar på att sätta in takfönster i badrummet och ev över trappan.... Vi tänker isolera med Ekofiber ända ner till takfoten.

Vad har ni för kalkyl på övervåningen? Badrum och el har jag ingen aning om vad det kostar.....

/Janne

Inga mer förslag? :'(

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.