Jag beställde en Dekton bänkskiva där jag skrev att jag ville ha en planlimmad disko (Blanco 500-F som jag skulle beställa separat).
Personen som ritade upp bänkskivan valde dock underlimmad när han skickade in ordern till tillverkaren.
Tyvärr godkände jag ordern, alla detaljer var tyvärr på engelska. Diskhon var rätt, men "integrated" var tydligen inte planlimmad.
Företaget erbjuder dock att ta loss diskhon och planlimma den genom att bygga upp med ~3-4mm silikon.
Är detta en bra lösning eller?
Personen som ritade upp bänkskivan valde dock underlimmad när han skickade in ordern till tillverkaren.
Tyvärr godkände jag ordern, alla detaljer var tyvärr på engelska. Diskhon var rätt, men "integrated" var tydligen inte planlimmad.
Företaget erbjuder dock att ta loss diskhon och planlimma den genom att bygga upp med ~3-4mm silikon.
Är detta en bra lösning eller?
Nej den där är inte underlimmad? Ser bara ut som en dålig planlimmning.. Fast kanske rätt ändå, om man kollar hur blanco vill ha det, jag själv tycker bara den borde höjjas lite så den blir mer "plan"

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat: