Byggahus.se
P Pin skrev:
Nu har någon svarat 😋
Nu hoppas vi alla att du ska få "Bästa svaret" av den trådstartaren! Det är du värd!

• Älska
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli.
Nog borde ts vara värd mer än den dubbla summan som nämns. 😇

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli. Jag kan låta bli.
Nähä

• Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Man kan alltid göra en retur på en köpt Balrog om den visar sig kosta mer än förväntat!

(Köper man verkligen Balroger!?)

hej jag har import erat en batch original agent orange från Vietnam via en mindre nog granna tysk på ebej.de som fixade arkeologiska cert fiering i kemkrig då vill jag bli av med all klöver och rölleka på mina 145m gräs matta OKK!? jag behöver hjälp med hur jag skal blanda och funkar vatten och jag har ganska mycket ogräs behover ja använd handskar

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
Fulkemisten
FredrikR FredrikR skrev:
(Köper man verkligen Balroger!?)
Nej. Man tar hem dem gratis från balroghem där de blivit omhändertagna. Så här års finns jättemånga sommarbalrogs som blivit övergivna. De kan vara lite rädda och fräsa och klösas i början men om man bara har tålamod brukar de bli världens mysigaste och vilja ligga i knät eller sova i fotändan på sängen och sådär.

Edit: Jag vill installera en balroglucka i ytterdörren. Hur gör man? (ej säkerhetsdörr)

• Gilla
  • Haha
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Nej. Man tar hem dem gratis från balroghem där de blivit omhändertagna. Så här års finns jättemånga sommarbalrogs som blivit övergivna. De kan vara lite rädda och fräsa och klösas i början men om man bara har tålamod brukar de bli världens mysigaste och vilja ligga i knät eller sova i fotändan på sängen och sådär.

Edit: Jag vill installera en balroglucka i ytterdörren. Hur gör man? (ej säkerhetsdörr)
Du måste kontakta en alvsmed

• Gilla
linneac
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
hej jag har import erat en batch original agent orange från Vietnam via en mindre nog granna tysk på ebej.de som fixade arkeologiska cert fiering i kemkrig då vill jag bli av med all klöver och rölleka på mina 145m gräs matta OKK!? jag behöver hjälp med hur jag skal blanda och funkar vatten och jag har ganska mycket ogräs behover ja använd handskar
Nä nä nä, nu får du hejda dig lite!
Agent Orange spreds traditionellt från luften, och det känns viktigt att vara historiskt korrekt till en viss gräns, eller hur? Eftersom din gräsmatta inte är så stor, är det risk för grannfejd om du anlitar någon att sprida medlet med flygplan, tänk om du skulle döda nåns thujahäck av bara farten?! Jag rekommenderar att du sprider Agent Orange lokalt över din tomt med drönare! Se till att du har certifikat på drönare från Transportstyrelsen, för säkerhets skull.

• Haha
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nä nä nä, nu får du hejda dig lite!
Hejda dig själv! Eller snart får du hjälp då den här gubben hälsar att han är på väg ner mot Småländska höglandet för att ta hand om lite "affärer".

Screenshot from 2023-09-21 10-10-02.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hoppas ni får kul!

Redigerat:
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten
N Niq skrev:
Du måste kontakta en alvsmed
För en vanlig balroglucka?!? De tar ju tusentals guldpengar i timmen och käkar frukost på Ragnsells och serviceenhörning och fan och hans moster. Nej tack! Kan jag lösa det själv med en sänksåg med skena från Festool?

• Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hejda dig själv! Eller snart får du hjälp då den här gubben hälsar att han är på väg ner mot Småländska höglandet för att ta hand om lite "affärer".

Visa bilaga 736076

Hoppas ni får kul!
Pappa❗

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Jag blir galen på Amazon!!

Beställde AA batterier då dörrlåset började larma för låg spänning igår. Fick iväg beställningen vid 21tiden och döm om min fasa att inte paketet har framme på Maxi förrän kl 10 i förmiddags, tänk om jag behövt dom redan kl 9!!!

PostNord säkert som sjabblade bort den där timmen!!

• Gilla
fubar
  • Laddar…
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag blir galen på Amazon!!

Beställde AA batterier då dörrlåset började larma för låg spänning igår. Fick iväg beställningen vid 21tiden och döm om min fasa att inte paketet har framme på Maxi förrän kl 10 i förmiddags, tänk om jag behövt dom redan kl 9!!!

PostNord säkert som sjabblade bort den där timmen!!
Eller om du valt hemleverans och så går inte dörren att öppna.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.