158 729 läst · 4 302 svar
159k läst
4,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 120 inlägg
SågspånPappspikEternit
Husägare
- Småländska höglandet
- Medlem sep 2020
- 3 120 inlägg
- 7 028 gillningar
- 36 bilder
FredrikR
Tidsoptimist
- Dalarna
- Medlem feb 2006
- 17 857 inlägg
- 33 378 gillningar
- 5 732 bilder och filmer
FredrikR
Tidsoptimist
- Dalarna
- Medlem feb 2006
- 17 857 inlägg
- 33 378 gillningar
Man kan alltid göra en retur på en köpt Balrog om den visar sig kosta mer än förväntat!
(Köper man verkligen Balroger!?)
(Köper man verkligen Balroger!?)
elpaco
Trädgårdsfixare
- Västra Götaland
- Medlem jun 2011
- 4 368 inlägg
- 4 716 gillningar
- 472 bilder och filmer
hej jag har import erat en batch original agent orange från Vietnam via en mindre nog granna tysk på ebej.de som fixade arkeologiska cert fiering i kemkrig då vill jag bli av med all klöver och rölleka på mina 145m gräs matta OKK!? jag behöver hjälp med hur jag skal blanda och funkar vatten och jag har ganska mycket ogräs behover ja använd handskar

Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 373 inlägg
Nej. Man tar hem dem gratis från balroghem där de blivit omhändertagna. Så här års finns jättemånga sommarbalrogs som blivit övergivna. De kan vara lite rädda och fräsa och klösas i början men om man bara har tålamod brukar de bli världens mysigaste och vilja ligga i knät eller sova i fotändan på sängen och sådär.FredrikR skrev:
Edit: Jag vill installera en balroglucka i ytterdörren. Hur gör man? (ej säkerhetsdörr)
Du måste kontakta en alvsmedFulkemisten skrev:
Nej. Man tar hem dem gratis från balroghem där de blivit omhändertagna. Så här års finns jättemånga sommarbalrogs som blivit övergivna. De kan vara lite rädda och fräsa och klösas i början men om man bara har tålamod brukar de bli världens mysigaste och vilja ligga i knät eller sova i fotändan på sängen och sådär.
Edit: Jag vill installera en balroglucka i ytterdörren. Hur gör man? (ej säkerhetsdörr)
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 120 inlägg
SågspånPappspikEternit
Husägare
- Småländska höglandet
- Medlem sep 2020
- 3 120 inlägg
- 7 028 gillningar
- 36 bilder
Nä nä nä, nu får du hejda dig lite!elpaco skrev:
hej jag har import erat en batch original agent orange från Vietnam via en mindre nog granna tysk på ebej.de som fixade arkeologiska cert fiering i kemkrig då vill jag bli av med all klöver och rölleka på mina 145m gräs matta OKK!? jag behöver hjälp med hur jag skal blanda och funkar vatten och jag har ganska mycket ogräs behover ja använd handskar
Agent Orange spreds traditionellt från luften, och det känns viktigt att vara historiskt korrekt till en viss gräns, eller hur? Eftersom din gräsmatta inte är så stor, är det risk för grannfejd om du anlitar någon att sprida medlet med flygplan, tänk om du skulle döda nåns thujahäck av bara farten?! Jag rekommenderar att du sprider Agent Orange lokalt över din tomt med drönare! Se till att du har certifikat på drönare från Transportstyrelsen, för säkerhets skull.
Alfredo
Besserwisser
- Västernorrland
- Medlem sep 2008
- 20 164 inlägg
- 31 470 gillningar
- 2 729 bilder och filmer
Hejda dig själv! Eller snart får du hjälp då den här gubben hälsar att han är på väg ner mot Småländska höglandet för att ta hand om lite "affärer".SågspånPappspikEternit skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hoppas ni får kul!
Redigerat:

Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 373 inlägg
Pappa❗Alfredo skrev:
Hejda dig själv! Eller snart får du hjälp då den här gubben hälsar att han är på väg ner mot Småländska höglandet för att ta hand om lite "affärer".
Visa bilaga 736076
Hoppas ni får kul!
FredrikR
Tidsoptimist
- Dalarna
- Medlem feb 2006
- 17 857 inlägg
- 33 378 gillningar
Jag blir galen på Amazon!!
Beställde AA batterier då dörrlåset började larma för låg spänning igår. Fick iväg beställningen vid 21tiden och döm om min fasa att inte paketet har framme på Maxi förrän kl 10 i förmiddags, tänk om jag behövt dom redan kl 9!!!
PostNord säkert som sjabblade bort den där timmen!!
Beställde AA batterier då dörrlåset började larma för låg spänning igår. Fick iväg beställningen vid 21tiden och döm om min fasa att inte paketet har framme på Maxi förrän kl 10 i förmiddags, tänk om jag behövt dom redan kl 9!!!

Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 373 inlägg
https://www.byggahus.se/forum/threads/vad-kan-det-taenkas-kosta-med-ett-graensroer.499069/
De menar helrör va? Tänker att det ligger mellan 200-300 kr nu för tiden?
Ett bra helrör kan vara ganska dyrtFulkemisten skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/vad-kan-det-taenkas-kosta-med-ett-graensroer.499069/

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eller om du valt hemleverans och så går inte dörren att öppna.FredrikR skrev:
Jag blir galen på Amazon!!