Gummipackningen i överstycket på denna blandare har börjat lossna.
Undrar om nån vet om det kan vara en Mora classic och i så fall att man kan köpa ett nytt överstycke på Hornbach

• Duschblandare med löstagbar gummipackning i överstycket, frågeställning om identifikation och reservdel hos Hornbach.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Överstycke till blandare med gummipackning som lossnat, liggande på vitt träbord.
    Skapa konto
Krilleman
R Rutred skrev:
Gummipackningen i överstycket på denna blandare har börjat lossna.
Undrar om nån vet om det kan vara en Mora classic och i så fall att man kan köpa ett nytt överstycke på Hornbach
Du har en Mora Cera.

Överstycket har RSK: 8345106 (Mora 708122.AE) och det verkar inte vara upplagt på hornbach.se tråkigt nog.

Den har dessutom blivit ersatt av RSK: 8387266 och den finns heller inte listad på Hornbach tråkigt nog.

95:- här (Alternativ 3):
https://www.vvsbutiken.nu/product.h...O1mO2Zq4xHEkhYHupSyBw6mCNEeT0fbO6Uuu3ion2SVn0

Ritning av Mora Cera-duschblandare med RSK-nummer 8345106 markerat, visar komponenter som avstängningsöverstycket och andra delar.
Skapa konto

• Gilla
Rutred
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Du har en Mora Cera.

Överstycket har RSK: 8345106 (Mora 708122.AE) och det verkar inte vara upplagt på hornbach.se tråkigt nog.

Den har dessutom blivit ersatt av RSK: 8387266 och den finns heller inte listad på Hornbach tråkigt nog.

95:- här (Alternativ 3):
[länk]

[bild]
Tack! Köpte en på Clas O som jag tror ska passa. Har inte monterat den än eftersom den gamla funkar när jag tryckt tillbaka gummipackningen. Men jag ska byta snart.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.