Hejsan!

Jag har råkat ut för en droppande duschpanel... Mina försök att stoppa droppandet har nu slutat med att att jag skruvat isär paketet och står med en kranöverdel (tror jag att det heter) med vad verkar vara ovanlig dimension. Ända anledningen till att jag tror att den är ovanlig är att jag inte lyckas hitta den på google ;)

Demonterad kranöverdel med ungefärliga mått 74 mm bredd och 51 mm höjd.

Jag antar att jag behöver byta ut rackaren för att få slut på droppandet, eller finns det något annat sätt?

Hoppas någon känner igen den Annars brukar det absolut lättaste vägen vara att kolla upp vilken märke det är och maila leverantören direkt och fråga. Finns det något logga på duschen? Eller så kan du ladda upp en bild på hela panelen så kanske någon känner igen den?

Brukar finnas mängder av märken och modeller och alla med olika delar..

Duschen är från Nordic Bath Interior, de verkar inte finnas kvar som leverantör. Jag hittar i alla fall bara duschar från dem på auktions sidor..

B Banankontakten skrev:
Duschen är från Nordic Bath Interior, de verkar inte finnas kvar som leverantör. Jag hittar i alla fall bara duschar från dem på auktions sidor..
Troligen är det någon annan som tillverkat själva blandaren åt någon design-nisse. En bild kan säga mer än tusen ord :)

Lite bilder kan jag ju så klart lägga upp :)

• Modernt badrum med svart duschpanel, grå kakelvägg och duschdraperi.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild av en demontage av en mässingstermostatventil på en vit yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.