oscarwww #1 Renoveringsnovis · 532 inlägg 9 okt 2022 14:19 oscarwww Renoveringsnovis 532 inlägg 9 okt 2022 14:19 #1 Jag ska byta ut en del av gjutjärnsrören till plast. Tänkte göra övergången vid muffen, rören är 4" / 100mm, kan jag använda nedab gumminippel eller finns bättre lösning? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #plast #övergång
Jag ska byta ut en del av gjutjärnsrören till plast. Tänkte göra övergången vid muffen, rören är 4" / 100mm, kan jag använda nedab gumminippel eller finns bättre lösning? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
oscarwww #2 Renoveringsnovis · 532 inlägg 19 okt 2022 13:33 oscarwww Renoveringsnovis 532 inlägg 19 okt 2022 13:33 #2 Nu har jag monterat en gummiövergång men det blir ett litet gap mellan plaströrer och gjutjärnet. Är det som gjort för stopp? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu har jag monterat en gummiövergång men det blir ett litet gap mellan plaströrer och gjutjärnet. Är det som gjort för stopp? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder