Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

(OBS Ogrundat/Mod) Varning för Projektchef Gustafsson AB

Status:
Stängd
  1. Peter_Henry
    Allvetare · Knivsta · 181 inlägg

Peter_Henry

Allvetare
    När du startar bolag så gör man ett antagande på SNi-koderna, tanken var att köra besiktningar när bolaget startades. Så det är inte så konstigt att den är med på bolagsverket

Men kan du inte lägga ut protkollet som du påstår att jag gjort? Skulle vara intressant att se vad jag besiktat i er tolkning och vem som har gjort det egentligen, framför allt vilken fastighet det har gjorts på, och vem du är?

2. B
    Allvetare · Västergötland · 208 inlägg

Bopåzoo

Allvetare
    Ingen idé att sitta online å bråka. Har någon gjort nått fel så anmäl dit det ska anmälas (y)

3. Elisabethhonu
    Bannad · 15 inlägg

4. Peter_Henry
    Allvetare · Knivsta · 181 inlägg

Peter_Henry

Allvetare
    Problemet är att jag vet inte vem detta är och påstår saker som inte ens ägt rum. Hade personen och jag haft affärer med varandra så skulle detta hanterats med mailkonversation. Så blir svårt för mig att hantera någonstans än här

5. R
    Medlem · 2 987 inlägg

RoAd

Medlem
    Tror du det hjälper din sak att bara posta den där bilden om och om igen. Upp med besiktningsprotokollet istället och bevisa att det är som du säger.

6. Elisabethhonu
    Bannad · 15 inlägg
    Du är en lögnare som livnära dig på andras olycka! det är polis anmält och det vet du mycket väll .

• Laddar…
  7. R
    Medlem · 2 987 inlägg

RoAd

Medlem
    Belägg detta tack. Tycker inte det är ok att smutskasta någon så här utan att visa minsta bevis för det.

8. Jonatan79
    Hobbysnickare · Nacka · 12 542 inlägg

Jonatan79Premiumikon: Hand

Hobbysnickare
    Jag hänger inte riktigt med. Blev ni påtvingade en byggfirma för att reparera / fixa till vissa skador/fel, vad är det som är brottsligt?

• Laddar…
  9. Elisabethhonu
    Bannad · 15 inlägg
    vi förstår att du är en vän till han , men om du läser så skriver han att han inte har besiktning i bolaget därför jag skickade utdrag från Bolagsverket som visar att han är en lögnare som liv när sig på Äldre människors olyckor !!

• Laddar…
  10. Appendix
    Husägare · Roslagen · 3 419 inlägg

Appendix

Husägare
    1. man får ju tanken att det är
    SWEBYGG AAA AB, 559174-9527 som försöker hämnas
    Ett bolag som verkar förvånansvärt svårt att kolla upp på olika tjänster.

2. Upp med besiktningsprotokollet om det nu har skett en felaktiv besiktning
    Det borde ju vara enkelt att bevisa det.

11. Elisabethhonu
    Bannad · 15 inlägg

Jag förstår inte vad det där bolaget har med oss att göra ! skifta fokus från dig nu till andra bolag

• Laddar…
  12. R
    Medlem · 2 987 inlägg

RoAd

Medlem
    Om du hade minsta koll så hade du vetat att det är precis som @Peter_Henry skriver i #16. När man startar ett bolag så brukar man ta med SNI-koder även för verksamhet man inte planerar att bedriva omedelbart. Så att besiktningsman står med betyder inte på något sätt att den verksamheten bedrivs.

Upp med lite riktiga bevis nu eller kommer vi nog alla få ta dina anklagelse med en stor nypa salt.

• Laddar…
  13. Appendix

Appendix

Husägare
    • Laddar…
  14. Demmpa
    Husägare · Kalmar · 13 485 inlägg
    Det där inlägget är det första som @Appendix skrivit i tråden, så hur kan han då försöka flytta fokuset från honom till annat företag?
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    9A73912E-ADC6-46DA-8EA1-9F6B8189EE18.jpeg

15. Appendix

Appendix

Husägare
    Jag har inget med uppsala att göra. Tycker bara det var intressant att se diskussionerna i denna tråd.

Det är altid intressant se vad folk haft för tidigare inlägg innan de helt plötsligt börjar skriva kritik om saker :)
    Därför det är så intressant att "Elisabeths" första inlägg på byggahus även var i tråden om Swebygg.
    Ett inlägg hon skrev för ett år sen. Och sen plötsligt börjar hon anfalla just Peter.....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.