Byggahus.se

Nytt kök, erfarenheter?

1. V
    Medlem Nivå 1
    Hej söker Era erfarenheter av "vimobilia".
    Vi inväntar offert förslag vill vara förbereda och funderar på hiss eller diss...
    Obs sakliga argument är det som är intressant....

2. B
    Medlem · Nivå 21
    Välkommen till forumet!

Med tanke på att det är två personer som bor utomlands i styrelsen och företaget inte har några anställda skulle jag vara tveksam till att anlita dem.
    Info: https://www.allabolag.se/5569295628/bokslut

• Laddar…
  3. T
    Medlem Nivå 2
    Vi kommer nog att undersöka om det finns ngt visningskök eller om de har några referenser som bor i krokarna.

• Laddar…
  4. K
    Medlem Nivå 1
    Hur har det gått? Tänker be dem offerera kök och är nyfiken på era erfarenheter.

5. T
    Medlem Nivå 2
    Jo de rullar på, köket är beställt o väntas bli uppsatt om 3v

6. K
    Medlem Nivå 1
    Då väntar jag med spänning på ett utlåtande (och kanske bilder om man får vara så fräck?)

7. K
    Medlem Nivå 9
    Vi kommer att köra på denna i nya köket. Testade i butik för en vecka sedan och det var bra sug i fläkten! (y)

8. K
    Medlem Nivå 1
  9. B
    Medlem · Nivå 21
    Okej, men även bara 1 anställd liksom bara ett årsbokslut (med förlust) räcker inte för att jag ska känna förtroende för dem. Den enda som sitter i styrelsen sitter även i 9 andra styrelser.

10. Darreklonkan
    Medlem Nivå 1
    Hur går det?

11. T
    Medlem Nivå 2
  12. K
    Medlem Nivå 1
    Ser verkligen fram emot att höra om er upplevelse

13. T
    Medlem · Nivå 7
    Ser fint ut, det blir kul att se det färdiga köket! En enda undran från min sida (och alldeles för sen, sorry!): blir det inte knepigt att få in grejer i den övre ugnen? Eller är dörren sidohängd (isåfall funkar det fint)?

14. Johannes Carlsson
    Allvetare · Nivå 19
    Stop! Är det en underhängd stor mikro? Det kommer bli omöjligt att få in något om den sitter så högt.

15. K
    Medlem Nivå 1
    Oavsett om det är en Micro eller inte så sitter den ca 150cm från golvet till underkant och det är väl inte för högt? Om du nu inte råkar vara väldigt kort i rocken förstås. Vi får väl utgå ifrån att beställaren och den som ritat köket har koll på vad de gör?