Om man inte ser en användares inlägg, men ser andras hänvisningar till de messen man inte ser..

Är man ”blockad/ignorerad” då, av den personen? :thinking:
Eller har jag råkat göra något själv?

Det är du själv som har någon på ignorera-listan. Gå in på din profil och titta under Sekretess.

Skärmdump av en webbsida med meny för Sekretessinställningar och alternativ för att hantera ignorering.

MathiasS MathiasS skrev:
Det är du själv som har någon på ignorera-listan. Gå in på din profil och titta under Sekretess.

[bild]
Därför jag undrade lite, jag har aldrig ignorerat någon person el ämne :thinking: har heller aldrig sett andra citera flera olika inlägg som jag i min tur inte kan se i tråden (sökte reda på en annan tråd där denne person sagt något också, var samma sak där.. såg en hänvisning/citat.. men fick inte se dennes egna mess..tryckte jag på pilen i messet kom jag till dennes profil, tror jag, som det stod att jag inte fick titta på)

Det gör mig inget om någon har blockat/ignorerat mig allmänt eg - många har olika åsikter och man kan inte gilla alla.

Men jag blev bara fundersam över hur det funkade!

(kollade i inställningar nyss och det fanns inget på ignorerade personer eller ämnen, finns det ytterligare någon man skall kolla?)

E El-Löken66 skrev:
Inlägg raderade.
Ok, men då har den stackarn haft en riktigt dålig ”skrivdag” hehe.. ett par inlägg borta i en tråd och dessutom i en helt annan tråd..

Men det skulle förklara det hela i övrigt (det har jag iaf varit med om innan, att se resterna av ett raderatinlägg menar jag)

E
Snigla Snigla skrev:
Ok, men då har den stackarn haft en riktigt dålig ”skrivdag” hehe.. ett par inlägg borta i en tråd och dessutom i en helt annan tråd..

Men det skulle förklara det hela i övrigt (det har jag iaf varit med om innan, att se resterna av ett raderatinlägg menar jag)
Är det OFF Topic så försvinner det som regel.

E El-Löken66 skrev:
Är det OFF Topic så försvinner det som regel.
Nu lyckades jag se ett mess från personen .. iof från dec förra året, men jag SÅG det hela iaf - det stod där att denne var bannad.

Eftersom kommentarerna jag inte såg var senaste dygnen.. så kanske de blev bannade/raderade med personen helt enkelt ?!

Igår blev två personer bannade. Det låter som det kan bero på det.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
E
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Igår blev två personer bannade. Det låter som det kan bero på det.
Bannade?

E El-Löken66 skrev:
Bannade?
Svengelska för avstängd.

E
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Svengelska för avstängd.
Men försvinner alla inlägg då?

E El-Löken66 skrev:
Men försvinner alla inlägg då?
Nä, då hade jag inte kunnat se det där sista från december.. där det stod att hen var ”bannad” :)

Men kanske senaste veckans mess? Ifall de ”trollat” mycket i många trådar.. (dvs varit elak och brutit mot många regler överallt..)

Redigerat:
  • Wow
El-Löken66
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.