A Akrutrok #1 Medlem · 5 inlägg 10 aug 2020 15:15 Akrutrok Medlem 5 inlägg 10 aug 2020 15:15 #1 Hej har slipat furugolvet i köket samt lackat det. Under övrig byggprocess har jag haft masonitSkivor Lösa Där man arbetar för att inte repa golvet. Ser nu att det blivit färgskillnader där skivorna legat. Bleknar dem till sig eller är dem där för evigt? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #nyans #skillnad #trägolv
Hej har slipat furugolvet i köket samt lackat det. Under övrig byggprocess har jag haft masonitSkivor Lösa Där man arbetar för att inte repa golvet. Ser nu att det blivit färgskillnader där skivorna legat. Bleknar dem till sig eller är dem där för evigt?
Hojte #2 Nybyggare · Halland · 839 inlägg 10 aug 2020 16:34 Hojte Nybyggare Halland 839 inlägg 10 aug 2020 16:34 #2 Lite solljus kommer jämna ut det där, så det är lungt, ska du behandla det?
A Akrutrok #3 Medlem · 5 inlägg 11 aug 2020 20:14 Akrutrok Medlem 5 inlägg 11 aug 2020 20:14 #3 Hojte skrev: Lite solljus kommer jämna ut det där, så det är lungt, ska du behandla det? Skönt att höra tror samma jag också. Det är redan behandlat, har lackat det
Hojte skrev: Lite solljus kommer jämna ut det där, så det är lungt, ska du behandla det? Skönt att höra tror samma jag också. Det är redan behandlat, har lackat det