Hej!
Någon som vet vart man kan få tag på skarvlister och nivålister i denna gamla tappning? Solid mässing som är snabbpolerad på bild.
Har lagt nytt golv och fått en höjdskillnad på 14mm mellan rummen på bild, skulle helst behöva en nivålist, men av diverse skäl så måste den vara bredare än 40mm då det är vad "glipan" mot betonggolvet är.
Nuvarande är 100mm bred.

2014-11-27 13.19.54.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

http://www.duri.se/products.php?CatalogID=1&ChapterID=24&DepartmentID=66&CategoryID=606 Här finns ju själva "skarlisten" att beställa, men jag skulle ju behöva en nivålist!

Ring till duri och beskriv problemet .. Annars kanske du kan prata med någon lokal plåtis som kan bocka till åt dig :).

Du ska för övrigt ha cred för att du till synes iallafall glider runt i filt-tofflor hemmavid :D

Tror det är ett par knän.

Men plåtslagaren kan klippa och bocka till en mässingplåt.

Protte

Krilleman
Jag gissar också på knän...

Fan vad trist med knän..

Jag skulle inte ha något som helst problem med filttofflor hemmavid, men då det konstant (nåja, mer eller mindre) renoveras så är det för spånigt för det :)

Jag har skjutit upp frågan, men ska nog ringa duri... Listen på bild fick jag dit fast den inte är gjord för nivåskillnad. Borrar jag bara fast den i golvet så blir det nog alla tiders!

Får väl uppsöka någon plåtis annars. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.