Byggahus.se
  1. Hur mycket el förbrukar du? Jämför med andra

Ni som nyligen renoverat badrum på 3-4m2

1. H
    Medlem · Skåne · 35 inlägg

Henrik52

Medlem

Jobbas det bra, ska det vara betalt, som jag ser det. Ja ä pensionär nu. Men jobbar i eget företag. Tar 850:-kr/timma. Detta verkar funka för dessa tjänster jag erbjuder. De som jobbar för ”netto” under 400:-kr/tim tjänar för lite, som jag ser det. M a o bil och extrakostnader måste läggas till samt moms.

2. H

Henrik52

Medlem
    Jag köpte inredning billigt men fick ändå bra grejor. Bauhaus hade nyöppnat varuhus och specialerbjudande. Fick toastol Ifö, handfat på utförsäljning kran hanfat och duschset samt golvbrunn och PAX-fläkt för 4550:-kr. Listpriset mer än det dubbla. Övrigt ser Du kostnad på i mitt inlägg. Elektrikern kosta drygt 3000:-kr.

• Laddar…
  3. oscarwww
    Renoveringsnovis · 497 inlägg

oscarwww

Renoveringsnovis
    Ni som gjort ett 3m2 badrum själva, vad har det landat på totalt? Och har det varit trä eller betong vägg/golv

4. H

Henrik52

Medlem
    Gör man rätt, så bör 50000:-kr räcka bra till, oavsett underlaget, som alltid måste vara/bli ok innan.

5. H
    Medlem · 138 inlägg
    Gjorde nyss 9 kvm. Rev matta, gjorde underarbete. Killar spacklade, satte tätskikt, matta och kakel. Jobb 20.000 material 40.000. Då kostade vvsfirman 7 för att lyfta ut värmepumpen...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.