1 059 läst ·
9 svar
1k läst
9 svar
Någon som kan kolla prisskillnader mellan dessa två lampor?
Jag är nyfiken på vad prisskillnaden är mellan
Anar att det finns några elektrikers med tillgång till återförsäljare-webbsidor.
Anar att det finns några elektrikers med tillgång till återförsäljare-webbsidor.
Redigerat:
Inget svar på din prisfråga, men jag har precis slängt ut ett tiotal 2-4 år gamla tornado lampor.
Jag upptäckte att mina nyinköpta b-tema 5.7W e14 led gav lika mycket och trevligare ljus än mina gamla 12W lågenergi, dom måste ha blivit gamla och trötta.
Jag upptäckte att mina nyinköpta b-tema 5.7W e14 led gav lika mycket och trevligare ljus än mina gamla 12W lågenergi, dom måste ha blivit gamla och trötta.
maah skrev:
Det räknar jag iskallt med, när jag köpte ~300 av osram:en fick jag ner priset till runt 30:-/st om jag inte minns fel..
Fördelen är att det mesta finns på hyllan när jag behöver det, jag har varken tid ork eller lust att sitta och jaga priser på nätet tex.
Jag jobbar inte ut mot någon kund utan vi handlar enbart för eget behov är väl kanske värt att tillägga.
30-35:-/st är ett bra prisjonko skrev:Det räknar jag iskallt med, när jag köpte ~300 av osram:en fick jag ner priset till runt 30:-/st om jag inte minns fel..
Fördelen är att det mesta finns på hyllan när jag behöver det, jag har varken tid ork eller lust att sitta och jaga priser på nätet tex.
Jag jobbar inte ut mot någon kund utan vi handlar enbart för eget behov är väl kanske värt att tillägga.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Återvinningsfirma kollade om någon var hemma, varför?
Hantverkare -
Kan någon dubbelkolla min trappkoppling?
El -
Någon som kollar efter en billig och bra vaskskåp?
Badrum -
Vill någon kolla min gruppcentral?
El -
Ska köpa sticksåg Bosch 18 V LI. Kan någon kolla lite snabbt om det här blir rätt?
Verktyg & Maskiner