5 676 läst · 7 svar
6k läst
7 svar
Någon som beställt från Rotfönster.se?
Funderar på att beställa några Elit-fönster från rotfönster.se. I mitt fall blir de 11-12% billigare där än i Elits prislista.
Men jag hittar ingen information varken på byggahus eller google om någon som handlat där - är det någon som provat att beställa från dem skulle jag gärna ta del av era erfarenheter!
Men jag hittar ingen information varken på byggahus eller google om någon som handlat där - är det någon som provat att beställa från dem skulle jag gärna ta del av era erfarenheter!
Nja det var bara några enstaka fönster jag skulle ha. Hittade ett par begagnade och det sista beställde jag tillslut hos den lokala elit-återförsäljaren. Så jag har tyvärr ingen erfarenhet av rotfönster att dela med mig av!
Jag valde att handla får Rotfönster och så här långt är jag inte imponerad. Bra priser men när det blir problem är kundfokuset som bortblåst, uppkomna fel är antingen kundens eller underleverantörens fel, här tas inget ansvar inte. Min konflikt är inte löst än så jag får nog anledning att återkomma....
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Nu är Christoffer från Rotfönster avstängd för smygreklam.
Liknande trådar
-
Någon som beställt från alango.de?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Har någon beställt kakel/klinker från kakelklippet?
Golv -
Har någon beställt från lyxfönster?
Fönster & Dörrar -
någon som beställt kamin från Schornstein-Fachhandel.de ?
Värme allmänt -
Någon som beställt från www.hemfint.se ?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer