Byggahus.se

Myresjöhus Duett?

2k läst  4 svar

1. Y
    Medlem Nivå 1
    Vi planerar att bygga nytt hus och har fastnat för modellen Duett från Myresjöhus. Är det någon som har byggt ett sådant hus nyligen eller har några andra erfarenheter av Myresjöhus? :confused:

2. H
    Medlem Nivå 1
    Hej

Vi flyttade in i februari och är toppennöjda!
    Skrev lite i tråden http://www.byggahus.se/forum/referenser-hustillverkare/74116-duett.html

När väl bygget kom igång så funkade samarbetet med Myresjöhus mkt bra.
    Vi hade en himla tur med vilka snickare vi fick och det känns riktigt bra :)
    Målaren däremot hade jag gärna pressat ner i en femlitersburk och kört till återvinningscentralen med...
    Men vi löste måleriet utan dennes medverkande.

Maila gärna om du har frågor: magnus@sealeaf.se

3. 5.2 racing
    Medlem Nivå 12
    Det hade varit riktigt roligt att sett. Undrar vad du skulle sortera han som? Restavfall? Haha.

4. H
    Medlem Nivå 1
    Kruxet är de nya miljöreglerna vilket gör det till en dyr historia att slutförvara ett sånt gammalt gubbskrälle, även på en soptipp.
    Även återvinning var ett otänkbart alternativ då små klantkluddare (Läs: sorgligt dåliga målare) skulle poppa upp lite var som helst och fulfakturera, och det vill man ju bespara sina efterlevande...

Kanske ovan text är lite tillspetsad, men ni fattar nog vad vi anser om den lille målarföretagaren...

5. 5.2 racing
    Medlem Nivå 12
    Ja, målare är ett speciellt folk... Tro mig, jag vet:)

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka