B ByggarMartin #1 Medlem · 59 inlägg 14 maj 2023 10:44 ByggarMartin Medlem 59 inlägg 14 maj 2023 10:44 #1 Hej! Letat överallt efter ett takfäste till min markis men får ej tag på det. Någon som har koll? Profilen är 35x35mm Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fäste #fästen #markis #markiser #solskydd #sökes
Hej! Letat överallt efter ett takfäste till min markis men får ej tag på det. Någon som har koll? Profilen är 35x35mm Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S Southlind #2 Medlem · 1 inlägg 27 maj 13:16 Southlind Medlem 1 inlägg 27 maj 13:16 #2 B ByggarMartin skrev: Hej! Letat överallt efter ett takfäste till min markis men får ej tag på det. Någon som har koll? Profilen är 35x35mm [bild] Nyfiken om du hittade några fästen, då jag själv har letat som en tok utan resultat
B ByggarMartin skrev: Hej! Letat överallt efter ett takfäste till min markis men får ej tag på det. Någon som har koll? Profilen är 35x35mm [bild] Nyfiken om du hittade några fästen, då jag själv har letat som en tok utan resultat