1 169 läst · 2 svar
1k läst
2 svar
Markeringen försvinner inte trots att ämnet är läst.
Har märkt senaste tiden att den feta markeringen av delforumet inte försvinner trots att alla trådar är lästa.
Likaså försvinner inte den blå pricken vid tråden trots att alla inlägg är lästa.
Synnerligen irriterande.
Notis-funktionen fungerar men de blå prickarna försvinner inte där heller förrän nästa dag eller så.
Använder en android-mobil.
Likaså försvinner inte den blå pricken vid tråden trots att alla inlägg är lästa.
Synnerligen irriterande.
Notis-funktionen fungerar men de blå prickarna försvinner inte där heller förrän nästa dag eller så.
Använder en android-mobil.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 180 inlägg
+1
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
I dagsläget ser det olika ut i mobilen och på desktop. I mobilen så avfetar vi inte lästa trådar i trådlistor (vi tar bara bort den blåa pluppen). Här har iOS och inkorgen i Mail appen varit förebild eftersom de flesta av våra besökare använder iOS. Medan på desktop så avfetar vi. En person som använder Android och kanske Gmail appen i android har så klart svårt att förstå logiken då.
Att sedan de ljusblå plupparna både i notiserna och inne i forumtrådarna fungerar annorlunda är ytterligare lite förvirrande. Jag har varit inne tidigare på att ta bort dessa ljusblå pluppar helt under notiser och andra blåa pluppar inne i trådarna eftersom jag tycker att de förvirrar mer än tillför.
Att sedan de ljusblå plupparna både i notiserna och inne i forumtrådarna fungerar annorlunda är ytterligare lite förvirrande. Jag har varit inne tidigare på att ta bort dessa ljusblå pluppar helt under notiser och andra blåa pluppar inne i trådarna eftersom jag tycker att de förvirrar mer än tillför.
Liknande trådar
-
Med wifi försvinner internetuppkopplingen tvärt då och då. Gäller ej när datorn är sladdansluten!
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Notiser försvinner inte
Information & Feedback -
Tidigare webbadress försvinner när routern inte kan ladda adressen
Övrigt Off Topic -
Rost på rör som inte försvinner?
Vatten & Avlopp -
Vatten försvinner men går inte att spåra. Vedpanna, trycksatt system
Värme allmänt