Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Makita skruvdragare - vad välja? Alt reparera

1. K
    Medlem · 557 inlägg

kniv

Medlem
    Ja det är ett alternativ med 486 också för lite tyngre jobb. Då kan man förslagsvis komplettera med ddf083 och ett 2Ah batteri, för de mindre skruvjobben.

2. K
    Medlem · 557 inlägg

kniv

Medlem
    Yepp. Stor skillnad gå äldre motorer med kolborstar jmf med borstlös. Förespråkar borstlös så långt man kan för alla dessa handhållna maskiner man villhöver

• Laddar…
  3. O
    Renoveringsnovis · Skåne · 2 118 inlägg

olofh

Renoveringsnovis
    Svårt att fånga på film men gjorde ett försök
    Logga in för att se filmer.

• Laddar…
  4. K
    Medlem · 557 inlägg

kniv

Medlem
    Såg ut precis så med samma rök ur min 482. Lämnade in den på service och de hittade inga fel mer än att de rensade på smuts och skit. Fick rådet från dom då att satsa på borstfria maskiner ändå framgent. Gjort så sen dess

5. E
    Medlem · 58 inlägg
    Känns som min 482 går varm lättare när jag kör långsamt om det är trögt. Tex justerade karmskruv. Mindre kylning relativt sett då kanske än när man blåser på

6. screamin-daemon
    Medlem · - · 863 inlägg
    Missat din fråga, men bör alltid kontakta återförsäljaren. Det är återförsäljarens ansvar att ta hand om din reklamation.

7. HogeN
    Lösvirkesbyggare · Österbotten · 596 inlägg

HogeN

Lösvirkesbyggare
    borrmaskin är endast till för hålsåg,stegborren,mål&betongvispen, slagskruvdragarn är för alla skruv

Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.