2 026 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
Lyfco Robotgräsklippare E1600T
Hej!
Har installerat våran nya Lyfco E 1600T, vi får upp ett alarm om att roboten har fastnat, kontrollerar och de finns inget som fastnat. Startar om roboten och kör igång auto igen. Fungerar som den ska tills den stannar igen med samma alarm. Ibland kör den 30 min utan avbrott och ibland endast 3 min. Gräsmattan är ganska jämn men har sina kala fläckar. Fick kontakt med support efter 3h väntetid i telefon men blev bara hänvisad att fota felmeddelandet (alarmet) och skicka det på Mail. Har någon annan haft samma problem? Snälla hjälp
Har installerat våran nya Lyfco E 1600T, vi får upp ett alarm om att roboten har fastnat, kontrollerar och de finns inget som fastnat. Startar om roboten och kör igång auto igen. Fungerar som den ska tills den stannar igen med samma alarm. Ibland kör den 30 min utan avbrott och ibland endast 3 min. Gräsmattan är ganska jämn men har sina kala fläckar. Fick kontakt med support efter 3h väntetid i telefon men blev bara hänvisad att fota felmeddelandet (alarmet) och skicka det på Mail. Har någon annan haft samma problem? Snälla hjälp
Fick du någon ordning på det?
Också nyfiken på hur det har gått?M Mu1 skrev:Hej!
Har installerat våran nya Lyfco E 1600T, vi får upp ett alarm om att roboten har fastnat, kontrollerar och de finns inget som fastnat. Startar om roboten och kör igång auto igen. Fungerar som den ska tills den stannar igen med samma alarm. Ibland kör den 30 min utan avbrott och ibland endast 3 min. Gräsmattan är ganska jämn men har sina kala fläckar. Fick kontakt med support efter 3h väntetid i telefon men blev bara hänvisad att fota felmeddelandet (alarmet) och skicka det på Mail. Har någon annan haft samma problem? Snälla hjälp
har samma problem . någon som vet vad man ska göraM Mu1 skrev:Hej!
Har installerat våran nya Lyfco E 1600T, vi får upp ett alarm om att roboten har fastnat, kontrollerar och de finns inget som fastnat. Startar om roboten och kör igång auto igen. Fungerar som den ska tills den stannar igen med samma alarm. Ibland kör den 30 min utan avbrott och ibland endast 3 min. Gräsmattan är ganska jämn men har sina kala fläckar. Fick kontakt med support efter 3h väntetid i telefon men blev bara hänvisad att fota felmeddelandet (alarmet) och skicka det på Mail. Har någon annan haft samma problem? Snälla hjälp
Klicka här för att svara