E etompau skrev:
Kanske dags att inse att Outl1 inte har kunden i fokus.
Köp en annan klippare nästa säsong, då från ett vettig firma.
Hej!
Outl1 det värsta företag du kan råka ut för.
Köp Lyfco av dBot , bättre service finns inte att få. De hjälpte mig med min lyfcoklippare köpt av Outlet1 , när de inte hjälpte mig alls. De svarade inte ens på mail och ringa dem gick ju inte.
 
leiftintin leiftintin skrev:
Hej igen !

Varför vill ni inte hjälpa mig att få robotgräsklipparen att fungera ???

Nu har jag talat med eran försäljning också !

Jag har cattat med er ?

Jag skickar E mail ?

Varför svarar ni inte på E mail ?

Varför bryr ni inte om era kunder ?

Varför vill ni inte hjälpa mig att få robotgräsklipparen att fungera ???

Finns det någon som har något ansvar ?

Eller ?????

Missnöjd kund som känner sig lurad !

Hälsn.Leif

Den 2019-09-03 kl. 18:49, skrev 0240.16358@telia.com:
Väntar fortfarande på svar och fraktsedel !

Den 2019-08-26 kl. 11:52, skrev 0240.16358@telia.com:


Väntar på svar !

Jag har packat ner robotgräsklippare i kartong vill att ni kollar upp den så den blir att fungera.

Skicka en fraktsedel

Hälsn.Leif





Hej igen !

Man kan väl begära att den ska fungerar fast den är begagnad ?

När jag köpte den blev jag lovade att den ska fungera som en ny men att det kan varar något skönhetsfel !

Men har inte fungerat på hela tiden ???

Jag har klippt med min vanliga gräsklippare hela sommaren !

Men nu gick den sönder !

Så jag tänkte att jag ska ge robotgräsklipparen ett nytt försök !

Jag nollställde den och gjorde en ny installation men jag får ingen ordning på den ?

Är förtvivlad har köpt en begagnad robotgräsklippare som ni lovade att den ska fungera som en ny ?

Men har inte fungerat på hela tiden ???

Vad gör vi ???

SNÄLLA Kan jag inte få byta in den här robotklipparen mot en ny och betala mellan skillnad ???

Vänl.hälsn. Leif Rönngren 0705546358



Den 2019-07-17 kl. 09:40, skrev outl1.se kundtjänst:
Hej Leif!

Jag beklagar de fel ni upplever med er klippare.
Men dessvärre kan vi inte ta tillbaka den eller betala tillbaka några pengar då ni köpt ett demoex.
Jag hjälper er mer än gärna att få igång den här ifrån.

Återkom gärna till mig om hur ni önskar gå vidare med detta.

Vänligen,
Outl1.se
Kajsa
Webshop: [länk]
Gilla oss på Facebook för unika specialerbjudanden [länk]


01/07 2019 13:40 - 0240.16358@telia.com skrev:
Hej igen !

Jag har nu tagit ut robotgräsklipparen och provkört den gick c . a 30 minuter sedan står det att det är kabelbrott återställer sedan går dem c a 30 minuter igen sen samma fel .Laddar den laddstationen sätter igång den går till nedgrävd tråd där snurrar den runt flera varv och lägger av det står kabelbrott ? Mätt upp trådslingan och den är hel .

Vad gör jag ???

Den här robotklippare jag köpt av er fungerar ej !

Det var väl lika för den föregående ägaren ?

Det var väl därför ni fick tillbaka robotgräsklipparen .

Jag vill att ni skickar en ny robotgräsklippare till mig

Eller betalar tillbaka pengarna

Hälsn.Leif Rönngren mobiltelefon 0705546358









Den 2018-10-25 kl. 14:26, skrev outl1.se kundtjänst:
Hej!

Tack för ditt mail.
Ja de går alldeles utmärkt

Vänligen,
Outl1.se
Madeleine
Webshop: [länk]
Gilla oss på Facebook för unika specialerbjudanden [länk]


25/10 2018 14:10 - 0240.16358@telia.com skrev:
Hej igen !

Tråkit att vi inte kunde göra ett byte ?

Jag har ställt in maskinen i garage !

Får fortsätta i vår och trimma in maskinen .

Det står att man ska underhållsladda batteri under vintern kan man koppla en tråd mellan röd och svart där man kopplar in slingan när man laddar ???

Vänl.hälsn.Leif
DBot säljer samma klippare och hjälpte mig snabbt igång med den när Outl1 vägrade. Fruktansvärd konversation med outlet1. De svarade på en fråga i taget och sedan dröjde det en vecka tills de svarade nästa gång på min nya fråga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.