Har nu monterat en enkel lösning för luftrening i garaget, bestående av en IKEA Uppåtvind, en korttidstimer 1-5h och några 3D-printade hållare. Mitt garage är mycket litet, så jag valde bort Förnuftig som är större och hoppas att den lilla gör någon nytta. Timern gör att jag kan låta renaren gå en stund efter att jag slutat snickra, borde minska dammlagret lite iaf.
Produkter som diskuteras: "kanalfläkt"

Kanalfläktar
Med hjälp av en kanalfläkt kan du på ett smidigt sätt öka flödet av frånluft i våtrum och därigenom förbättra ditt inomhusklimat.
Läs mer
Snygg lösning!Ellagård skrev:
Har nu monterat en enkel lösning för luftrening i garaget, bestående av en IKEA Uppåtvind, en korttidstimer 1-5h och några 3D-printade hållare. Mitt garage är mycket litet, så jag valde bort Förnuftig som är större och hoppas att den lilla gör någon nytta. Timern gör att jag kan låta renaren gå en stund efter att jag slutat snickra, borde minska dammlagret lite iaf.
Finns hållarna någonstans för nedladdning?
Är på väg att flytta så inte aktuellt precis nu. Tänkte att det kunde bli aktuellt när vi kommit iordning i nya huset. 😇Ellagård skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur göra vid öppning för garageport? Isolerad träregelstomme på leca
Byggmaterial & Byggteknik -
Bygga gjutform eller färdiga kantelement till garagegrund?
Grund & Markarbeten -
Isolera nya garaget men virket är för fuktigt
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Val av nätverkskabel, hus garage - risk för störning?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Garageelement för höga punktlaster
Grund & Markarbeten