18 589 läst · 21 svar
19k läst
21 svar
Lilla Herrgården - Myresjöhus
Vi håller på att bygga i Borlänge
Då skall ni "bo länge" där då ;D 
Tack för hjälpen.......vet inte så mycket än, men det tar sig.Mycket att tänka på och undersöka innan man drar igång.
Vi har redan hunnit bestämma oss två eller tre ggr vilket hus vi skall ha,men hittat något annat efter ett tag :
:-/
Tack för hjälpen.......vet inte så mycket än, men det tar sig.Mycket att tänka på och undersöka innan man drar igång.
Vi har redan hunnit bestämma oss två eller tre ggr vilket hus vi skall ha,men hittat något annat efter ett tag :
Valde ni ett kök från HTH eller tog ni någon annan tillverkare.Funderar på om det skulle funka att välja ett kök från myresjö-kök.
Det är HTH som är MH`s standard kök eller??
Det är HTH som är MH`s standard kök eller??
Japp, det gör vi =) Grunden är klar och vecka 7 ska huset komma. Kontoret i Falun är kanon och dom som jobbar där är verkligen super, snacka om att dom ställer upp och fixar för en. Så hittills har allt gått hur bra som helst för oss. Jag tycker att dom är ärliga och snälla mot en och det känns som om dom vill att man ska trivas i sitt hus och med sitt bygge. Så hittills har jag rekommenderat dom för alla jag känner och hoppas att det blir så i fortsättningen medGoois skrev:
Just ja, glömde ju en sak. Det ät hth-kök som är standard och vi valde det =)
Hej...är intresserad av att veta om ni som byggde Lilla Herrgården. Är helt nöjda med utfallet när allt står på plats ..
Liknande trådar
-
Tomelilla 3-sitssoffa bortskänkes - Farsta
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Vem är billigast på verktyg - Gekås i Ullared, Bo Ohlsson i Tomelilla eller nätbutikerna?
Artikelkommentarer -
KMP Lilla frö - hur öppna?
Ved, Pellets, Flis -
Gratis Schaktmassor Bettorp/Lillån - Örebro
Fyllnadsmassor -
Lilla Herrgården - blogg
Socialt & Projekt