Slut med otrevliga vattenläckor runt t.ex. diskmaskin, tvättmaskin, vattenrör och dyl.
Helt ny och oanvänd. Köpte 2 st men behöver endast ena själv. Komplett med batteri och 3 givare. (sitter 2 givare på ena kabeln). Funkar perfekt under diskbänken, och den har både koll på avlopp och diskmaskin.
Normalpris ligger väl runt 400-500, jag säljer min för 150: -
Kan avhämtas i Växjö eller skickas med posten/schenker/dhl
Helt ny och oanvänd. Köpte 2 st men behöver endast ena själv. Komplett med batteri och 3 givare. (sitter 2 givare på ena kabeln). Funkar perfekt under diskbänken, och den har både koll på avlopp och diskmaskin.
Hej,screamin-daemon skrev:
Slut med otrevliga vattenläckor runt t.ex. diskmaskin, tvättmaskin, vattenrör och dyl.
Det har gått många år, men jag gör ett försök. Har du Dropp-Stop 500 kvar.
Hälsningar
Gert Andersson, tel 0705326412
Hej!G Gertand skrev:
Nej tyvärr, det är ju 14 år sedan
Off topic: Brukar avråda från att posta personlig info såsom mejl, telefonnummer o.l. på nätet, men givetvis upp till dig. Risk för spam osv. iom. alla (även icke-medlemmar) kan läsa inlägget, bättre att posta sådant via pm-funktionen.
Välkommen till Byggahus btw.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Brandlarm EMS system 5000
Villalarm & Hemautomation -
Larmpaket Visonic PowerMax. Trygga Hem TH5000
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Söker larmtekniker SPC 5000 till villa i Strängnäs.
Problem att fästa larmkabel i MAP från DSC (RFK5500).
Larmprogrammering PC1616 med RFK5500.
Teknik